عسل خوب چه رنگی است؟

در زمان تصمیم گیری برای انتخاب و خرید عسل باید به این مطلب توجه داشته باشید که رنگ عسل ها معیاری تعیین کننده و درست برای انتخاب نیست. در اصل باید براساس ویژگی های عسل و نیاز خود، عسل طبیعی را تهیه کنید. بنابراین پیش از انتخاب و خرید، نیاز دارید که با انواع عسل 

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:53 ] [ admin ]

[ ]

چه چیزی باعث ایجاد آکنه روی سینه و پشت می­شود؟

آکنه بدن مانند آکنه صورت ایجاد می­شود، اما همچنین عواملی وجود دارد که منجر به ایجاد آکنه در سینه و پشت شما می شود. ژنتیک، هورمون ها و رژیم غذایی احتمالا برخی از محرک های بزرگ برای آکنه هستند. از دیگر عوامل ایجاد آکنه بدن می‌توان به استفاده از آندروژن‌ها، مانند تستوسترون 

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:46 ] [ admin ]

[ ]

تاریخچه روف گاردن

امروزه پیشرفت های زیادی در جهان صورت گرفته است. با افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی میزان استفاده از انرژی های فسیلی بیشتر شده است. در کنار این مسائل استفاده از الگوهای غیراستاندارد در زندگی هم در طولانی مدت، باعث شده تا معضلات زیست محیطی بسیاری ایجاد گردد که شدت این معضلات در شهرهای پرجمعیت بیشتر می باشد.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:35 ] [ admin ]

[ ]

علت تاخیر پریود

وقتی پریود و قاعدگی شما به تاخیر می افتد، همیشه این معنا را نمی دهد که شما باردار هستید. در اینجا ما فاکتورها و عوامل دیگری را توضیح می دهیم که می تواند دلیل تاخیر در پریود شدن شما باشد.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:31 ] [ admin ]

[ ]

فروش دمنوش میوه ای

برای تهیه دمنوش میوه ای از انواع میوه های خشک به صورت خالص استفاده می کنند که دارای عطر و طعم خوبی هستند. این دمنوش را می توان به صورت سرد یا گرم، ترش یا شیرین، قرمز یا زرد و … میل کرد. دمنوش میوه ای جایگزین بسیار سالمی برای نوشابه می باشد.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:28 ] [ admin ]

[ ]

موارد مصرف داروی اریترومایسین

اریترومایسین یک داروی ضدمیکروب (آنتی بیوتیک ) می باشد که برای درمان کوتاه مدت عفونت های باکتریایی حاد مانند برخی عفونت های تنفسی، ادراری، پوستی و دهانی تجویز می گردد. مصرف این دارو تنها با تجویز پزشک برای بزرگسالان و اطفال مناسب است.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:18 ] [ admin ]

[ ]

تست شنوایی سنجی ecog

 برای آزمایش تعادل و سرگیجه تست های زیادی وجود دارد. یکی از این تست ها، تست شنوایی سنجی ecog می باشد. این تست بدون درد بوده و عملکرد گوش داخلی را ارزیابی می کند.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:14 ] [ admin ]

[ ]

1 + 4 توصیه برای ضربه‌فنی غول پرفشاری خون

 • توصیه اول:  هر طور که می‌توانید متوجه شوید، این غول سرشار از سکوت به شما حمله کرده یا نه!؟ درنتیجه باید همین حالا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی، پزشک، کلینیک، بیمارستان و… مراجعه کنید تا میزان فشارخون شما اندازه‌گیری و بررسی شود. 

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:07 ] [ admin ]

[ ]

تعمیرگاه ام وی ام

تعمیرگاه ام وی ام ، خدمات متنوعی را به صاحبان انواع خودرو ام وی ام ارائه می دهد. از جمله این خدمات می توان به خدمات تعمیری، نظارتی، فنی و مهندسی اشاره کرد. مشاوره و عیب یابی، رفع ایرادات برقی و الکتریکی، انجام سرویس های دوره ای، تعمیرات تخصصی، فروش انواع روغن، فیلتر، جلوبندی و ... جزو خدمات تعمیرگاه ام وی ام به شمار می روند.

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 15:03 ] [ admin ]

[ ]

اشتباه آرایشی خانم ها

 حتی اگر مدت ها باشد که خودتان مهارت آرایش کردن را به دست آورده باشید ولی همیشه ترفندهای جدید می تواند نتیجه کار را بهتر کند. در زیر نکات کلیدی آرایش را از سه آرایشگر مطرح گردآوری کرده ایم که شاید پیش از این کمتر به آن توجه داشتید:

[ بازدید : 4 ]


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 اسفند 1400 ] 14:55 ] [ admin ]

[ ]

تابلو دکوراتیو نسلینو وبینو طراح سایت قم آسال تهویه (شرکت تهویه مطبوع در قم) بیگ بلاگ دانلود فیلم هندی کاهش حجم عکس ساخت وبلاگ ساخت ایمیل سازمانی قاب عکس لباس خواب پلکسی رنگی giraffeplanner برسادیس
دانلود فیلم امیر نظری آکادمی هلپ کده مجله اینترنتی رهاکو هنگ درام جارو استخری وی موبایل ال تی پارت summer mocktails خرید ملک در دبی Why is Persian food good کلروفیل چیست تابلو دکوراتیو
بستن تبلیغات [x]